Fullträff, vinst för både Shrewsbury och Wycombe

Hej!

Underbara resultat idag, både för mig och min spelblogg men kanske framför allt för alla som tycker om spänningen i League Two. Shrewsbury jagar Wycombe och båda gjorde sitt jobb, vann med 1-0 respektive 3-1. En poäng mer har Wycombe inför den sista omgången.

Torquay som igår spelade 0-0 hemma mot Chesterfield var dagens vinnare tillsammans med Accrington. Torquay trodde väl knappt sina öron och ögon när både Stevenage och Gillingham bommade sina matcher och föll, 0-2 respektive 2-4. Detta innebär att Accrington är klart för play-off och de andra lagen har alla 68 poäng inför den sista omgången, otroligt! Tänk Accrington spelade i Northern Premier League Premier Division (div sju) under 2002/2003. Snabbt klättrat!

Angånde mitt spel så blev mina 400 till slut 1062 och ett välbehövligt plus i spelkassan.

Vi kan också konstatera att Swindon och Bristol R spelar i League two nästa säsong. Walsall, Dagenham & Redbridge, Notts co och Plymouth kämpar för att undvika den sista nedflyttningsplatsen.

Återkommer under veckan med kommentarer inför den sista omgången.

På återhörande trogna läsnare!

//Kristoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0