Så här slutar League Two

Hej!

Endast två omgångar kvar (spelas den 30 april och 7 maj) och efter måndagens resultat så har det blivit färre lag som kan nå League One. Mitt spel på Stevenage gick hem och de har därmed stora möjligheter att ta sig till play-off. Såhär kommer serien att sluta om jag ska tippa (som är något helt annat än att spela till bra odds)

Min sluttabell (toppen):
Chesterfield  84p (kryssar i de avslutande matcherna)
Bury             80p (tar inte fler poäng, redan uppfyttade)
Wycombe      80p (två raka vinster, mot Bury och Southend)

Shrewsbury  79p (missar med en poäng, trots två raka vinster mot Cheltenham och Oxford)
Accrington    73p (vinner mot Barnet och tar poäng i sista omgången borta mot Burton)
Stevenage    72p (tar fyra poäng, vinner sista matchen mot redan klara Bury)
Gillingham    72p (tar också fyra poäng, vinner nu på lördag hemma mot Macclesfield)


Torquay       71 (ligger redan idag en poäng efter och tar fyra poäng totalt mot Chesterfield och Rotherham)


I botten tror jag att både Barnet och Northampton landar på 48 poäng, men Barnet som har en sämre målskillnad får tillsammans med Stockport lämna ligasystemet.

Återkommer till helgen, då får vi se om det finns några spelbara odds, nu när jag har min uppfattning om sluttabellen!

På återhörande!

//Kristoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0