Shrewsbury och Wycombe jagar den sista direktplatsen!

Hej!

Har kollat spelmarknaden och givet mitt resonemang tidigare så tycker jag att jag har hittat två spelbara matcher.

Spel 89
Bury - Wycombe 2a, odds: 3.40 (bet365)- Insats: 200
Bury är klara för spel i League One nästa säsong, blev detta iom vinsten borta mot Chesterfield 3-2. Klart att de vill vinna serien men tror att de kommer att reagera som Chesterfield gjorde i deras möte, det är svårt att ha en helt 100 procentig inställning efter att ha tagit steget upp för första gången på 14 år!. Därför tror jag på något liknande i denna matchen, kanske 3-2 till Wycombe.

Spel 90
Cheltenham - Shrewsbury 2a, odds: 1.91 (ladb)- Insats: 200
Hemmalaget har svårt mot bra lag, av seriens sju bästa lag har de endast vunnit hemma mot Stevenage, förluster mot övriga. Innebär att de mest troligt har svårt även för ett så bra lag som Shrewsbury som spelar för en direktuppfyttning. Shrewsbury har också gått ifrån ett uselt bortalag (08/09 vann de endast tre matcher men kom ändå till play-off) till ett av seriens bästa, med tio vunna är det bara Burys tolv som är bättre. I spelsammanhang är detta viktigare än antal poäng tagna.

Det kanske bli något mer spel, men dessa två är riktigt bra just nu! Någon som har andra bra spel i L2?

På återhörande!

//Kristoffer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0