Tre spel startar säsongen 2011/2012

Hej!

Kul. Härligt. Ligaspelen i England drar igång och jag spelar mot två favoriter i L2 och ger en favorit i L2 förtroendet. The Championship väntar jag en omgång.

Spel 1
Port Vale - Crawley 1:a, odds: 3.20 (bet365)- Insats: 175
Måste vara smickrande för Crawley att vara så stora favoriter utan att behövt spela någon match i League Two. Nykomlingen förväntas vinna serien men oddset är iaf för högt för en premiär.


Spel 2
Swindon - Crewe 2:a, odds: 4.00 (ladb)- Insats: 150
Bortalaget har tappat Donaldson men har kvar Miller som förmodligen är en viktigare spelare för Crewe. Det som Crewe behöver är lite bättre styrka på bortaplan och lite mer regelbundenhet, då hamnar de i topp i år. Swindon med De Canio som manager har tagit in spelare från ex Ghana, Namibia och Italien. Återstår dock att se hur spelarna kan spela ihop som ett lag.


Spel 3
Brentford - Yeovil 1a, odds: 1.833 (ladb)- Insats: 150
Hemmalaget kom före bortalaget förra säsongen och har en ny manager och köpt Donaldson från Crewe. Bortalaget förväntas ramla ur L1. Är beredd att spela på Brentford som jag tippar är bättre än tidigare, har visat sig starka under försäsongen medan Yeovil är sämre än tidigare.

Nu är det fritt fram att kommentera mina spel eller bloggen i övrigt. Hur kommer det gå i år?

//Kristoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0