Lördagsspel i England

Hej!

Förra lördagen hade jag spelet Morecambe som också ledde med 1-0 fram till stopptid, då lyckades Bradford kvittera. Idag möter Morecambe serieledarna Crawley och vinst ger 4.00 i odds. Osäkert om detta odds är bra eller inte, får titta närmare på det lite senare. Generellt så är alla hemmaodds på eller över 4.00 spelbart.

Istället lägger jag följande spel i league two.

Spel 8
Aldershot - AFC Wimbledon 2a, odds: 3.60 (nb)- Insats: 150
Hemmalaget sämst offensivt i serien, även om AFC inte är mycket bättre. Eftersom detta är två likvärdiga lag så är bortaoddset helt ok.


Spel 9
Northampton - Torquay 2a, odds: 3.00 (eurobet)- Insats: 150
Hemmalaget fortsätter att underprestera och jag tror inte att det vänder nu. Två mål framåt på tre hemmamatcher avskräcker inte direkt. Bortalaget fortsätter att vara ett bra L2 även denna säsong, har redan två bortavinster i år.


Spel 10
Oxford - Burton 2a, odds: 3.75 (ladb)- Insats: 150
Svårvärderade lag men Burton har öppnat bra, med Richards som giftig målgörare. De ska ha en bra chans att faktiskt vinna denna match.

Ett spel hittar jag i L1

Spel 11
Scunthorpe - Sheffield U 1a, odds: 3.00 (bet365)- Insats: 150
Hemmalaget har en offensiv kraft som inte har gett utdelning, men nu kan det lossna. Bortalaget är starka men ska inte vara så här stora favoriter.


Vågar någon rygga?

//Kristoffer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0